Gå til innhold

Brun skinnjakke

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det blir litt dumt å anbefale en 14-åring skinnjakke fra ToJ.

Trådstarter: Om det blir harry kommer helt an på hva du bruker den med. Anbefaler å ta deg en tur på Carlings eller Zara. Har helt greie skinnjakker der, selv om jeg ikke er noe fan av Carlings sånn ellers. Og styr for all del unna Jack & Jones. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Synes jakka var litt "glossy", liker ikke å handle fra nettet fordi man aldri helt vet hvordan den ser ut på deg. Men takker for svar, og er åpen for andre jakker.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg ventet et par år med skinnjakke. For det første er du nok litt ung, og jeg husker at da jeg var på din alder var det noen som prøvde seg på skinnjakke, og det var ikke helt heldig.

For det andre, du kommer nesten garantert til å vokse mer. Vent til du er cirka ferdig utvokst, og så kan du heller kjøpe en skinnjakke da du kan ha resten av livet. Du får da et par år å spare opp på også.

Og for det tredje, når du er 14 kommer du til å endre klesstil cirka femten ganger før du starter på videregående. Eller, det kan skje - det er veldig normalt å utvikle stilen sin, og hvis du nå legger masse penger i en skinnjakke og så finner ut et par måneder senere at du hater skinnjakker og skal starte å gå med blomstermønstrede skjorter og skjørt, så passer den plutselig dårlig i garderoben. Kjedelig å ha 2000 kroner knyttet til en jakke som ikke brukes.

Har egentlig satt noen forutsetninger for at dette skal stemme, og det er at du ikke har jobb og en normal ukelønn/månedslønn fra foreldre. Poenget mitt er ihvertfall at du bør tenke deg om før du legger mye penger i en jakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...