Antihero Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har en X200 som ikke er noe særlig til 3D-spill. Lurte derfor på om noen har noen tips til enkle, morsomme og spillbare spill som jeg kan bedrive tiden med på forelesninger ol. Si ditt 2d-favorittspill og gjerne hvor jeg kan få tak i det hvis det er freeware. Takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tja, Worms World Party tar i alle fall godt av i multiplayer... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 ACross er jo nærmest uslåelig. Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Duke Nukem "3D" burde vel gå fint den maskinen, eller muligens Shadow Warror Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 de gode, gamle Lucasarts-spillene.. The Dig, Full Throttle, Dott, Fate of Atlantis, Sam & Max, samt Simon the sorcererer I/II. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 liero og soldat, www.soldat.prv.pl , også ports og call www.portsofcall.de tror jeg adressen er. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 faller kanskje noe utenfor, men 2D er det hvertfall: CHAMPIONSHIP MANAGER Det eneste problemet er at det tar litt mye av konsentrasjonen hvis du skulle ha forelesninger samtidig. Å begynne med spill under forelesning er heller ingen god idé, da man først bare spiller litt, men etterhvert spiller altfor mye... :-) spill som ble spillt når jeg gikk på videregående f.eks. for noen år siden var TETRIS. selv om det er gammelt og sånt nå, så kan man fort bli hekta. Man bare MÅ bli litt bedre hele tiden bertie Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Les gamer.no's omtale av Escape Velocity: Nova. Mere trenger du ikke http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1701 Lenke til kommentar
slettern Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 prøv elasto mania. du kan laste ned demoen på www.elastomania.com Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Heroes og Age of Wonders seriene... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 prøv elasto mania. du kan laste ned demoen på www.elastomania.com Thumbs up! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 hvis du har noen gamle nintendo, arcade etc. spill fra før, kan du laste dem ned fra nettet og emulere de på pc'n, great fun! Ellers er jo transport tycoon, diablo,starcraft osv. fremdeles fett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå