007JamesBond Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei, jeg kom akkurat hjem fra Oslo, og med en gang jeg kom hjem spiste jeg, etter det fikk jeg veldig veldig vondt i magen.. Pappa har alltid hatt vondt i magen av f.eks melk og jeg har desverre arvet magevondt. Jeg vet ikke om jeg selv er allergisk mot melk, men er det noe jeg kan gjøre for å slippe magevondt? Eks. Bruke noen tabletter? Jeg er foresten 14 og et halvt år. Alle svar takkes ! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du bør få på det rene om du ikke tåler enkelte matvarer. Legen din kan hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Så du synes altså at jeg burde oppsøke en lege? Endret 26. august 2012 av 007JamesBond Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvis du har intoleranse mot enkelte matvarer er det vel greit å få det på det rene. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Hvis du har intoleranse mot enkelte matvarer er det vel greit å få det på det rene. Har enda vondt i magen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Kan ta flere dager å få det ut av systemet. Hadde magetrøbbel for litt siden selv. Antar jeg spiste noe magen ikke likte, og jeg var lei i magen i en uke etterpå. Gjør det du må på do. Få det ut. Også kan du jo prøve ut Biola? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Han kan jo være intolerant mot laktose men biola inneholder veldig lite laktose så det kan funke. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Kan ta flere dager å få det ut av systemet. Hadde magetrøbbel for litt siden selv. Antar jeg spiste noe magen ikke likte, og jeg var lei i magen i en uke etterpå. Gjør det du må på do. Få det ut. Også kan du jo prøve ut Biola? Kan alltids prøve :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå