butterfly458 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Planen er å fullføre VGS som privatist. Jeg har allerede en del karakterer etter å ha gått to år på videregående. Problemet er at jeg må sette sammen en liste over fag jeg må ta som privatist, slik at jeg får et fullstendig vitnemål. Målet er førstegangskvote medisin Oslo høst 2013, så det er en del nødvendige fag og et høy snitt. Jeg trenger deres hjelp til å lage en god liste over fagene jeg behøver. Kravet er: 58,7 (høst 2012) Fag.kombo: R1/S1+S2, Fysikk 1, Kjemi 1+2 Fellesfag: Naturfag Engelsk 1P/1T Samfunnsfag Geografi Fremmedspråk Historie Religion Gym Norsk Valgfag: S1+S2/R1 Kjemi 1 Kjemi 2 Fysikk 1 + valgfag (84 timer) (siden jeg tar matematikk som valgfag i stedet for fellesfag i VG2) + valgfag (140 timer) evt. + enda et valgfag hvis jeg velger R1 Har en del musikkfag (fellesfag) med 5'ere i, etter å ha gått på musikklinje, kan disse brukes som valgfag? Trenger jeg flere fag for å få et fullstendig vitnemål? Eller det noe som burde endres? Tips? Endret 26. august 2012 av butterfly458 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå