snabben112 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 hei, jeg har kjøpt meg 3 bokser med krea-bolic. 270 kapsler.. Hva er det det gjør med kroppen? er det farlig/ufarlig for kroppen? Har hørt fra en del folk at du kjenner ikke effekten lengre etter du har brukt det en 3-4 ganger. er det sant? er det noen erfarende som kan fortelle hvordan det funker ? og om det er bra / dårlig for kroppen. og hva vil skje etter du har sluttet å trene. Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Noen svar ? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvorfor har du kjøpt det når du ikke vet hva det gjør engang? Kreabolic er kreatin i pilleform, lest at mange mener de øker mer når de bruker piller istedenfor pulver. Det er ikke dårlig for kroppen og eneste som skjer når du stopper å trene, er at du vil tape muskler. Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 jeg vet jo hva det gjør, men etter jeg har kjøpt det så er det en del venner som har kommentert det. så jeg tenkte jeg bare skulle få det bekreftet Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kreatin hjelper generelt på at man får mer vann i musklene, så man føler "pump" og man øker gjerne et par kilo med vann når man bruker det. Drikk masse vann så funker det Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Men er det noen som har gått på det, og ikke følt de kjenner effekten etter 2-3 ganger? det har jeg fått høre. ja, er det negativt med mye vann i musklene? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Første kan jeg ikke svare på da jeg har brukt kreatin i pulverform, men jeg merker lite av effekten. Vel, er jo positivt når når du øker litt styrke pågrunn av det:) Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Det er sikkert pga du sikkert er blitt så vandt til den effekten som var. at du ikke kjenner det like mye nå, men takk for svarene Vil du se forskjell etter 1 månde med hard trening ved bruk av kra-bolic ? Lenke til kommentar
E Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Det er sikkert pga du sikkert er blitt så vandt til den effekten som var. at du ikke kjenner det like mye nå, men takk for svarene Vil du se forskjell etter 1 månde med hard trening ved bruk av kra-bolic ? Da jeg gikk på kreatin i pulverform hadde jeg vokst litt i muskel masse og blir sterkere. Dette var etter en mnd. Det tror jeg fordi du greier flere reps når du tar kreati som betyr at du blir sterkere osvosvosvosv. Edit: faen så ikke at denne var så gammal. jaja Endret 10. februar 2013 av bangsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå