Maroeen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei! Jeg reiser til Afrika (Kenya) i mars 2013 og skal jobbe på et barnehjem i 2 mnd. Lurer på hva vaksiner jeg må ta? Lenke til kommentar
Maroeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Ja, men lurer på om det er noen forhåndregler i og med at jeg skal jobbe der å være i kontakt med syke barn og mennesker? Lenke til kommentar
Maroeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Disse. Ja, men lurer på om det er noen forhåndregler i og med at jeg skal jobbe der å være i kontakt med syke barn og mennesker? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ta kontakt med de du reiser gjennom, men ville nok tatt for Gruppe II i det landet ihvertfall! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Ta for all del med deg vaksineringsheftet, og en kopi lagret et annet sted. I enkelte afrikanske land får du sprøyte på flyplassen om du ikke kan dokumentere at du har vaksinene du trenger. Ikke godt å si hvor mange som har brukt den sprøyta... Endret 26. august 2012 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå