cryfest Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei! Får stadig hyppigere BSOD screen på min stasjonære PC. Regner med at feilen er en driver/corrupt minne. Hadde vært supert om en her kunne ha lest minnedumpfilene og gitt meg en pekepinn. Problemet her at jeg ikke har access til filene pga restricted tokens. Jeg kan ikke tildele eierskap til meg(Admin). Eier av filen = "Kan ikke vise gjeldende eier.". Dvs at jeg ikke kan inspecte minnedumpfilen i WinDbg e.l. Har ikke kjørt memtest, lenke til memtest programvare hadde vært kjekt også! (klar over at det meste her er min egen latskap, beklager dette) TL;DR Har ikke tilgang til minnedump filene(ukjent eier, kan ikke tildele tokens) ps. first post, jippi. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Lag en ny mappe inni minidump mappen og kopier filene dit først. Lenke til kommentar
cryfest Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Lag en ny mappe inni minidump mappen og kopier filene dit først. Prøvd på dette. Samme resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå