ooddbb Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 På skolen min er det antagelig satt opp en brannmur slik att eg ikke kan bruke programmer som Kazaa, WinMX o.l. til å laste ned filmer med. Men en kan sikkert bruke FTP servere til å finne filmer. Men siden eg ikke hart drevet så mye med FTP før, så lurer eg på hvordan eg finner plasser med filmer, programmer, spill o.l.??? Har FTP programmene noen form for søkefunksjon? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 nei. egentlig ikke.. ftp adresser og tilgang får du igjennom kontakter. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nei, nei, nei. Det går ikke. FTP-servereer ikke det noen form for P2P, hvis det er det du tror. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vel, gjennom kontakter er sant. Men du kan også søke etter filer og slikt på www.alltheweb.com når du velger "FTP files". Men du finner nok ikke divx filmer og slikt gjennom denne søketjenesten :-) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det får du bare gjennom kontakter !!! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg synes jeg ser noe fy-fy her... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kanskje det er noen som har noen FTP adresser med en del filmer? Kan sende ftp adressen til ********@hotmail.comJeg varsler ikke moderator, men noen kommer sikkert til å gjøre det. Dette er imot både retningslinjer og åndsverkloven. Med mindre "noen" er en av dine nære venner. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Å joda... jeg varslet de likevel. Ikke noe personlig, obbdd. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dette er i strid med retningslinjene, og ooddbb er utestengt i 14 dager. Retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg