Gå til innhold

[Løst] Skal kjøpe ny "Gamer" pc, trenger litt hjelp :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal nå kjøpe meg en ny pc etter at den gamle min har takka for seg, tenkte å kjøpe en som er litt mer fokusert på gaming, men ikke heeeelt extreme serien.

Er ute etter en pc som jeg kan spille noe av de litt nyere spillene (Battlefield, Gta 4, Colin McRae Dirt 3 etc.) uten at det skal være noe problem! Men som sagt, er ingen super gamer så er ikke avhengig av det aller nyeste og råeste!

Har blant annet kikket på denne her:

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10599

Noen som har noen innvendinger, eventuelle andre forslag? Kan tenke meg å bruke opptil 10.000 :-)

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, kikka på den der også! Hva er hovedsaklig forskjellen på den pcen fra Cdon du linka og den fra Komplett da? Og er det noe som jeg kommer til å merke forskjell på, som sagt ikke den mest hardcore gameren :p hehe!

Lenke til kommentar

Jepp, kikka på den der også! Hva er hovedsaklig forskjellen på den pcen fra Cdon du linka og den fra Komplett da? Og er det noe som jeg kommer til å merke forskjell på, som sagt ikke den mest hardcore gameren :p hehe!

Jeg kan ihvertfall garantere deg at du vil få kjørt de spillene du nevner i god grafikk om du velger å bestille PC-en du linker til fra Komplett, også den som koster i overkant av 5000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...