Fmx_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei! Skal nå kjøpe meg en ny pc etter at den gamle min har takka for seg, tenkte å kjøpe en som er litt mer fokusert på gaming, men ikke heeeelt extreme serien. Er ute etter en pc som jeg kan spille noe av de litt nyere spillene (Battlefield, Gta 4, Colin McRae Dirt 3 etc.) uten at det skal være noe problem! Men som sagt, er ingen super gamer så er ikke avhengig av det aller nyeste og råeste! Har blant annet kikket på denne her: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10599 Noen som har noen innvendinger, eventuelle andre forslag? Kan tenke meg å bruke opptil 10.000 :-) Takker for svar! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er ingen dårlig PC om du trenger tastatur og mus. Jeg vil tro at du klarer å få mer for pengene dersom du finner egne deler og setter PC-en sammen selv. Men spillene du nevner kan du kjøre helt fint for en PC til 5000 kr. Lenke til kommentar
yessiiir Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vil du ikke heller gå for å bygge en selv? Den på komplett har Den komplett ferdigbygde har utdaterte komponenter. Hvis du bygger selv vil du få mer for pengene og mer framtidsrettet maskin Lenke til kommentar
Fmx_ Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Skulle gjerne har bygd en selv, men har dessverre ikke kunnskapene til å sette sammen en på egenhånd. Hva er det som er mest kritisk i den pakka som kan være greit å bytte ut da? :-) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 THOR Vingner v.2 - Intel i5-3570K - 8GB - 1TB - Nvidia GTX560Ti - W7HP er vel grei maskin til prisen, kanskje bedre hvis man hadde en Samsung 830 SSD og valgt HD7850 skjermkort istedenfor. Lenke til kommentar
Fmx_ Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Jepp, kikka på den der også! Hva er hovedsaklig forskjellen på den pcen fra Cdon du linka og den fra Komplett da? Og er det noe som jeg kommer til å merke forskjell på, som sagt ikke den mest hardcore gameren hehe! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jepp, kikka på den der også! Hva er hovedsaklig forskjellen på den pcen fra Cdon du linka og den fra Komplett da? Og er det noe som jeg kommer til å merke forskjell på, som sagt ikke den mest hardcore gameren hehe! Jeg kan ihvertfall garantere deg at du vil få kjørt de spillene du nevner i god grafikk om du velger å bestille PC-en du linker til fra Komplett, også den som koster i overkant av 5000 kr. Lenke til kommentar
Fmx_ Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Tror du den PCen fra Komplett klarer å dra f.eks Black Ops 2 på fullt? Eventuelt også Skyrim? :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja, det er ingen tvil fra min side. Lenke til kommentar
Fmx_ Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Da ble det nok en sånn en ja, er vel ikke den verste pcen å oppgradere innmaten i heller hvis det skulle bli for ille :-) Tusen takk for hjelp og svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå