Gå til innhold

PL 26.08.12: Stoke - Arsenal

Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubegripelig dårlig. Cazorla og Arteta får godkjent. Resten stryk. Giroud ser ut som Chamakh 2.0.

Vi har ingen målscorere i stallen. Tror vi får rekorddårlig antall mål i år. Vi skaper ikke en jævla dritt. 1 skudd på mål ila 90 minutter er ræva. Selv Championship lag ville hatt flere sjanser mot Stoke.

Wenger må handle. 1 spiss og 1 kreativ spiller er minimum. Uten det klarer vi ikke topp 6 engang. Allerede 7 poeng bak ligaleder.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Giroud ser ut som Chamakh 2.0.

Ventet på den... Og nei.

Vi skaper ikke en jævla dritt.

Vi skaper masse, men kommer aldri til avslutninger.

Wenger må handle. 1 spiss og 1 kreativ spiller er minimum.

Du vet like godt som meg at det ikke kommer en spiss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ubegripelig dårlig. Cazorla og Arteta får godkjent. Resten stryk. Giroud ser ut som Chamakh 2.0.

Resten stryk? Gervinho var svak i dag. Podolski, Giroud og Diaby under pari, men dei fem bake må jo få godkjent?

Ta det litt med ro, sesongen er berre 2 kampar gammal. Skal folk (ikkje berre deg Benbjo) halde på slik heile året blir det ikkje mykje glede framover.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sånn egentlig er ikke 1 poeng på britannia noen katastrofe. Det er bare selve kvalitet på angrepet som gjør meg bekymret. Det er ikke i nærheten av gode dager. Det gjøres så utrolig mange personlige feil. Jeg sitter å huffer meg hele kampen igjennom på spillere som gjør feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...