Ronny Hansen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei. Jeg har en Sony Xperia U som jeg stort sett er fornøyd med, men har noen få problemstillinger jeg ønsker å finne ut av. Her er en av de. På jobben har jeg et stereoanlegg av gammel god årgang som egentlig funker flott og fint. Mine kolleger har funnet ut en løsning der de kobler sin Smarttelefon (Samsung av ett eller annet slag) til anlegget via an kabel som har lik pluss slik som handsfrisettet på de fleste telefoner, også min. Jeg har et slikt headsett som jeg kan ruke både til handsfree på telefonen, til musikkspilleren og til inter radio på telefonen. Mine kolleger kobler alså sine telefoner til dette anlegget og spiller msikken via Spotify på telefonen og ut på anlegget via AUX-porten på anlegget. Så lenge spillelisten på Spotyfy er nedlastet så får dette bare fint, men det funker ikke på min telefon. Hvorfor? Noen som har ideer om hvorfor og hvordan jeg eventuelt kan løse opp dette? Med vennlig hilsen Ronny Hansen Lenke til kommentar
worthy Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Har du prøvd andre øretelefoner eller slikt for å se om det er porten som er ødelagt på telefonen? Eventuelt kan det være en eller annen rar innstilling du må sette på for å få den til å bruke porten, selv om jeg regner med du har saumfart telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå