Magnar Bruvik Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Dagens modell. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har ikke greie på nærfoto, men dette bildet synes jeg er virkelig bra. Detaljer og farger på insektet presenterer det på beste måte, hjulpet av tilsynelatende varmt lys. Bakgrunn sløret på kledelig vis, også denne med varme i fargene. Veldig flott! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Flotte detaljer, fint fokus og behagelig bakgrunn - jeg liker ekstra godt farger og lys her. Litt større utsnitt kunne gjort seg, sånn at hele vingen hadde kommet med. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nydelig utført Magnar ! Så med en gang at dette var deg..du har lagt deg til en stil som er lett gjennkjennelig Tror jeg ville gått for enda tettere motiv da kvaliteten her tillater det, eller som Astrid påpeker ; et litt større utsnitt pga vingen . Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Rett og slett et supert macrobilde av fluen. høy kvalitet! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Tusen takk til heile gjengen:D Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg