konduktans Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ønsker et program som i prinsipp gjør akkurat det samme som Spotify, men som spiller mine egne filer i stedet for Spotify sine. Finnes det? Poenget med programmet er at jeg kan ha all musikk på en server, og spille fra den hvor enn jeg er. Vil gjerne kunne gjøre det samme med video lokalt. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Mener og huske MediaMonkey har denne funksjonen. og Tversity? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Til telefon har man hvertfall Audiogalaxy Dersom man vil spille av via PC så logger man seg bare på audiogalaxy.com og så får du aksess til musikken via webinterface. Men du er nødt til å ha en PC som fungerer som server via et lite hjelpeprogram som må kjøre. Endret 26. august 2012 av Vice Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kan absolutt anbefale Subsonic. Norsk utvikler, spiller av din egen musikk i nettleseren (og video). Finnes app til abdroid og iphone. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Mediamonkey server fungerer greit lokalt(dog med merkbar forsinkelse mellom sanger og ved spilling av ny sang). Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 For bare musikk er Logitech Media Server et meget bra valg. Men når du også ønsker muligheten for video, ja da er det nok Plex som er det beste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå