hemo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det står ein ruter med DHCP og deler ut IPar til eit par "kontor". På det eine kontoret vert det kopla på eit DI-614+ i staden for ein pese. Ting fungerer av og til, og så får eg periodiske problem. DI-614+ får IP frå hovud-ruteren og har ein DHCP som deler ut IPar i ein annan range på LAN/WLAN-sido. Eg har ikkje klona mac-adressa, men av og til får eg tildelt IP frå hovudruteren, gjennom DI-614+ og rett til PCen som er tilknytta med trådlaust NIC. Skummelt, spør du meg! Hovudruteren har offisiell IP på sin WAN-side, og deler ut 10.100.100.* på sin LAN-side. DI-614+ får ein av desse, f.eks. 10.100.100.33 og kan pinga både sin GW og resten av Internett. DI-614+ deler ut 10.1.1.* på LAN/WLAN som så kan trace og sjå DI-614+ på sin veg mot målet. Plutselig dett eg ut, og av og til får WLAN-tilkopla PCar tildelt ein 10.100.100.* adresse i staden for 10.1.1.* Plutselig nekter DI-614+ å motta IP frå hovudruteren. Verken Release/renew eller reboot på DI-614+ fungerer. Til slutt no, så satt eg statisk IP på WAN-sido til DI-614+ Resultat: WLAN-tilkopla PCar får 10.100.100.*-adresser :o Kan nokon spekulera i kva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå