Mystikus Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det Hev ei Rose Sprunge.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Tusen takk for flott første bidrag til temadagen, en virkelig fresh rose Endret 26. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Veldi flott rose du harfanget her. Nydelig med vanndråper og det hele. Dette er vel akkuratt etter boken så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nydelig, skarpt og fargerikt flott temaløsning. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Friskt og fint, dette. Men jeg syns nok lyset blir lidt hardt og skyggene litt sterke, og med alle dråpene med glitter i blir det litt mye som sloss om oppmerksomheten. Her er også en lys kant i ramma som tar fokus - jeg ville heller ha brukt en liten, mørk vignettering for å samle fokuset. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Tusen takk for flott første bidrag til temadagen, en virkelig fresh rose Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jentungen2 ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Veldi flott rose du harfanget her. Nydelig med vanndråper og det hele. Dette er vel akkuratt etter boken så vidt jeg kan se. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jarle ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Nydelig, skarpt og fargerikt flott temaløsning. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Torhild ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Friskt og fint, dette. Men jeg syns nok lyset blir lidt hardt og skyggene litt sterke, og med alle dråpene med glitter i blir det litt mye som sloss om oppmerksomheten. Her er også en lys kant i ramma som tar fokus - jeg ville heller ha brukt en liten, mørk vignettering for å samle fokuset. Takk for din hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Astrid ! Jeg lurer på om vi har forskjellig opplevelse av bildet, avhengig av skjermen vi ser på - men uansett så var det dette uttrykket jeg gikk for og som sikkert kan diskuteres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg