Benbjo Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Blir nok opp mot 40 mål for rvp denne sesongen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Utrolig måltyv, trenger bare halvsjanser for å score. Van Persie redder oss på en dag hele resten av laget suger baller Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Utrolig måltyv, trenger bare halvsjanser for å score. Van Persie redder oss på en dag hele resten av laget suger baller This. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hadde SAF prioritert midtbanen og forsvaret hadde vi kanskje unngått å slippe inn fem baklengs på tre kamper. RvP er fortsatt fuckin' fantastic. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Æsj, Van Persie... Dårlig for FPL det her. Kagawa gjør ingenting for meg. Kjipt å se at suksess i dagens fotball handler mer og mer om disse storsigneringene. Van Persie er drøy, verdens beste spiss. Tror likevel han drar god nytte av å ikke dele på oppgavene med Rooney. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Syke syke mann. For en signering, og folk tvilte på suksess på gutten?! Jeg ser ihvertfall at jeg har faktisk undervurdert gutten tidligere! Min eneste store frykt med van Persie er en eventuell langskade, ellers tror jeg han er et scoop ut av dimensjoner! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Jake Humphrey @mrjakehumphrey Scoring great goals to save his side from defeats to inferior teams, RVP must still think he's at Arsenal..! 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 ^Veit, håpløst med Kagawa i dag. Hele runden var elendig når det kommer til FPL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Kommer fortsatt ikke over at Nani faktisk tok en bra corner. 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hva gjorde kagawa feil? Synes han er tvers igjennom klasse, et mye bedre alternativ enn en cleverley som nekter å ta ansvar. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hva gjorde kagawa feil? Synes han er tvers igjennom klasse, et mye bedre alternativ enn en cleverley som nekter å ta ansvar. Han og Clyne spilte jo med skøyter i dag. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hva gjorde kagawa feil? Synes han er tvers igjennom klasse, et mye bedre alternativ enn en cleverley som nekter å ta ansvar. Han og Clyne spilte jo med skøyter i dag. Really? La jeg ikke spesielt merke til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Haha. Skulle gjerne sett ansiktsuttrykket på Robin når han skjønte at han har signert for et drittlag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Fotnote: Robin van Persie brukte 'manu' 4 ganger under intervjuet etter matchen, haha. Forøvrig: "It was partly me to blame for, you know, because I missed the penalty, in a stupid way." Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hva gjorde kagawa feil? Snakket om fantasy, hehe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Fotnote: Robin van Persie brukte 'manu' 4 ganger under intervjuet etter matchen, haha. Wellbeck sier også det titt og ofte vel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Fotnote: Robin van Persie brukte 'manu' 4 ganger under intervjuet etter matchen, haha. Han kan si "manu" 15 ganger for min del. Han er den eneste spilleren som gidder å gjøre noe på banen, så da får han lov til det. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Syke syke mann. For en signering, og folk tvilte på suksess på gutten?! Jeg ser ihvertfall at jeg har faktisk undervurdert gutten tidligere! Min eneste store frykt med van Persie er en eventuell langskade, ellers tror jeg han er et scoop ut av dimensjoner! Var det SÅ mange som tvilte på hans evner? Jeg var småskeptisk til signeringen fordi det er mye penger å bruke på en 29-åring som kan risikere å bruke mer tid hos fysioen enn på banen. Derfor er han en risikabel signering. I verste fall kan vi ende opp med å betale mye penger for nesten ingenting. I beste fall har vi en av verdens beste spisser i 3-5 år fremover. Da er han selvsagt verdt pengene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Var hvertfall skrekkelig tidlig å konkludere noe angående kritikken mot kjøpet.... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 haahahaAHHAHAHA FY FAEN HAHAHHAEHAEAEHHA EHAEAHHA HAAHAHHAAHa Haha, deilig å se hvordan du stilnet.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå