IcedInsanity Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hele laget kan ryke. Jævla amatør fitter. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Fy faen Evra er dårlig. Dette liker vi! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Få inn på Nani ASAP! Vi har jo ikke en levende sjel på venstresiden. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Herrefred så rævva Evra er. Jeg tenkte et øyeblikk at han hadde hatt en god førsteomgang, men det må ha vært unntaket som bekreftet regelen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 I år som i fjor har jeg rett når jeg sier at United ikke har sjans på gull. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 I år som i fjor har jeg rett når jeg sier at United ikke har sjans på gull. Å ryke på målforskjell betrakter du som å ikke ha sjangs? Failtroll. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Hele laget kan ryke. Jævla amatør fitter. Endret 2. september 2012 av Aleks Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Nei, betrakter det som å ikke ha sjans. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hele laget kan ryke. Jævla amatør fitter. Hva var morsomt med det? At eg sa f ordet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Nei, men det er moro hvordan andre lag får kritikk av andre om at lag ikke har sjel, medgangsupportere som ikke bryr seg om laget osv. Allikevel har jeg bare sett United-supportere som bruker slike ord om eget lag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Tror du må hente inn enda flere spisser, Fergie. Dette funker jo ikke. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Også bytter han ut Kagawa istedenfor Wesley Snipes? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 PENALTY! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 SOLEKLAR straffe. Godt dømt. Forferdelig takling. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Driter i om han er på ball med begge beina+pikken sin, er fortsatt straffe. Faen da.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hvor idiot går det an å bli?!?! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 haahahaAHHAHAHA FY FAEN HAHAHHAEHAEAEHHA EHAEAHHA HAAHAHHAAHa Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Van Persie di jævla hore. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 HAHAHHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå