xmunkyx Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei Har et lite problem med tuneren min som jeg ikke finner ut av... Etter at nevøen min var å herja litt med både tv og tuner så får jeg ingen lyd fra tuner til tv... Får lyd fra pc og dvd spiller, men tuneren er helt lydløs... Har gått gjennom alt av instillinger på både tuner og tv og har ikke peiling på hva som kan vær problemet. Noen som vet hva problemet er eller hvordan jeg kan få lyden tilbake? Er et Samsung tv og en helt ny canal digital tuner. Takker for svar Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Har du prøvd å ta strømmen tuneren? Har hendt at lyden har falt ut av tuneren hos meg også, en det hjulpet å kutte strømmen Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Alltid det første jeg prøver hehe Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Og du har sjekka volumknapper og muteknapp på tunerens fjernkontroll? Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Hehe, har nok det ja Lenke til kommentar
darket Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 finner vel en tilbakestill til fabrikkinstillings funksjon? Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Har ikke funnet den iallefall Lenke til kommentar
darket Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Trykk Meny, innstilling, installasjon (kode 1234), fabrikkinnstilling. hvis du har adb tunern Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Takker for svar! Vet ikke hva som skjedde, men plutselig var lyden tilbake når jeg testet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå