MiiX Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Har for øyeblikket en svakhet i nettet mitt, en 100Base ruter som tar alt går gjennom. Skulle gjerne hatt en god switch som kunne tatt over for denne, gigabit er ett krav. "Problemet" er att jeg blir stoppet på 10,9MB's på overføringer i nettet. Så noen osm kan anbefale en billig og god switch? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Du mener switchen i routeren så su skal kun ha ny switch. Kjøp en vifteløs for eks 8port. Edit - rabatten utgått( nå) Bruker disse i 8-port. Hatt de på foldingriggene 24/7 i årevis uten et eneste problem noen gang med noen av de. Har 11 stk. Endret 28. august 2012 av War Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Så noen osm kan anbefale en billig og god switch? Vet ikke om TS har kommet i mål? Komplett har Netgear 8 x Gigabit switch GS108GE i ukens tilbud til 199,- (normalt 469,-) Lenke til kommentar
War Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kjøpte 2 stk selv nå, har ansattpris på hardware, men klarte ikke slå dette tilbudet. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Kjøper en slik da tror jeg, skal bestille noe vifter og noen kabler i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå