Dr3as Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Fant en slik mp3 spiller med 256 mb ram til brukbar pris(1400,-). Det jeg lurte på var om noen hadde noe erfaring med disse? finnes i 64 128 og 256 mb str. Den jeg så var til salgs i en spaceworld butikk. Vis noen har noen andre mp3 spillere til den prisen kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har aldri hørt om denne Magicstar MP3 spilleren. For anbefalinger av MP3 spillere, se f.eks. hw.no sine MP3 anbefalinger. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 fant ut at de selger den på mpx f.eks, så noen må vel ha en slik? hmm.. kosta litt mindre der men så er det frakt etc.. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har nettop kjøpt versjonen med 128MB og display. En kurrant dings til prisen (798,- hos Telebutikken). Har en del svakheter: - Ingen sortering av filer, avspilling skjer i den rekkefølgen filene overføres til flashminnet. Det funker IKKE å sortere etter feks. filnavn i ettertid. - EQen er bare søppel, gir digitalstøy i diskanten. - Kast de medfølgende øreproppene til rottene. - Litt knotete betjening. - Displayet er av typen Aiwa Discman fra 1991. Viser nummer og spilletid. Lite annet. Imidlertid er lydgjengivelsen grei nok til buss-bruk, og spilleren greier å trekke større headset (ihvertfall mitt Denonheadset, men dette er ganske lettdrevet). Det er også et pluss at enheten følger USB Mas Storage-standard, altså trengs ingen drivere til WinXP/Win2000. Jeg ville IKKE betalt 1400,- for 256MB versjonen når du får lillebror til nesten halv pris i vanlig butikk. 256 MB er uansett for lite til å ha med seg en hel musikksamling. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Fant ut at det ble for lite unasett, så blir en ipod eller en creativ hdd spiller.. må bare spare opp litt penger først : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå