Emancipate Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg har et lite problem med Windows 7. Nemlig at når jeg åpner startmenyen og skriver inn noe kommer det opp resultater ikke bare fra meg, men også fra mappa til andre brukere. Og det er ikke bra med tanke på privatliv og dessuten er det upraktisk. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det burde kunne løses ved at hver bruker setter sin mappe som kryptert, på fil --> egenskaper. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Jeg vil ha tilgang til filene, jeg vil bare ikke at de skal komme opp i søk på startmenyen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg tror det skulle holde å sette rettigheten Browse==Deny for de aktuelle mappene det gjelder. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå