E-N Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 2 år gammal Acer 5551G. Funka fint fram til sommarferien begynte, når eg skrudde den på starta viftene og nokon lys diodar, men det var det. Skjermen var heilt svart, og den var musestille utanom viftene. Pcen har eit lys for om harddisken er aktiv, dette lyste ikkje, men forklarar jo ikkje kvifor pcen ikkje går inn i BIOS eingang. Så eg tenkte hovudkort, cpu eller noko sånt var øydelagt sia eg har mista den i bakken eit par gangar. (Mista den ikkje rett før den stoppa) Eg lot den ligge til forrige laurdag då eg blei frista til å prøve på nytt. Då hadde den vert på reparasjon, men eg fekk beskjed om at ingenting blei gjort med den.(garantisak) Men jaggu starta den, skjermen flimra litt dei første 15 minutta, men etterpå så gjekk den som ein draum. I går starta eg den, og då kom akkurat det same problemet som sist. Eg har opna den og sjekka at alle ledningar sit, og meir har eg ikkje kompetanse til. Ettersom den funka denne veka har eg eit lite håp om at den ikkje er heilt død. Hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå