Aetius Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fruen skal selge unna noe fotoutstyr. Hva synes dere hun kan ta for dette? Lensbaby 3G for Pentax (lite brukt) Sigma 105 mm f/2.8 EX Makro (original eske og etui, god stand) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du har kikket på http://www.teambiathlon.no/index.php?module=price ? 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Du har kikket på http://www.teambiath...hp?module=price ? Selvsagt, men ingen av objektivene er i deres lister. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Sigma 105mm går vanligvis for 2000kr, sånn ca. Kanskje hun får litt mer for den siden bruktmarkedet for Pentax ikke er særlig stort. Lensbabyen vet jeg ikke, men 2/3 av nypris er gjeldende regel. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Sigma 105mm går vanligvis for 2000kr, sånn ca. Kanskje hun får litt mer for den siden bruktmarkedet for Pentax ikke er særlig stort. Grunnen til at jeg lurer (og ikke finner den på teambiathlons liste) er at det er versjonen som er kun EX og ikke DG. Men 2000 høres noen lunde riktig ut ja. Lensbabyen kostet ca 2200 ny, men gikk på slutten for rundt 1500, så jeg tror en tusing er riktig pris. Noen som er uenige? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det koster jo ingenting å legge ut en annonse på foto.no, så legg ut med det dere antar er en god pris og jobb dere nedover. Om en eller annen stakkars Pentax-bruker har lett i ukesvis etter en brukt 105mm, så har det lite å si om den koster 2200 eller 2000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå