HoaXed Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Hei, Skal ha meg den nye Samsungen 900X3C, men ser at det er to modeller ute - og problemet er at jeg ikke klare å skille disse to modellene ved sammenligning. Det skiller en god del tusenlapper,- så noe antar jeg jo er forskjell, men spørsmålet er bare hva? Er det forøvrig noen annen maskin i denne prisklassen, som er ultraportabel og som er bedre? Takk for svar! B01- http://www.komplett....aspx?sku=756973 A01 - http://www.komplett....aspx?sku=745738 Endret 25. august 2012 av HoaXed Lenke til kommentar
marathi Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Den ene kommer med Win 7 Home Edition, den andre Win 7 Professional. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Den ene kommer med Win 7 Home Edition, den andre Win 7 Professional. Er det hele? Ser at det noen steder skiller hele 3000,- på disse to. Det andre jeg ev. fant var at B01 hadde TMP(?) under sikkerhet. Men hvis windows varianten er hele forskjellen er det iallefall for min del ingen grunn til å kaste bort penger. Takk for svar! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Og den har en ekstra USB 3.0 port Helt klart verdt 2200kr. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvis du skal kjøpe Samsung mobil , så kjøp det nå :-) Apple vant rettsak mot Samsung og samtlige produkter blir borte. Lenke til kommentar
marathi Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 I Usa, ja, ikke her - og det gjelder IKKE S3. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Ser at maskinen er vedig ny - vil det komme noen (ikke prismessig) bedre utgaver i nærmste fremtid? Finner ikke info om ev. ledige porter for minne - kan man bytte/legge til her? Takk igjen for svar! Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Det er flere forskjeller på disse, B er laget i magnesium(?), og A er laget i aluminium mener jeg. Skal hvertfall være 3 forskjellige materialvalg i 9-serien til Samsung. Du kan dra til din nærmeste Elkjøp megastore for å kjenne på de forskjellige modellene. Mener hvertfall at det skal være noe forskjell på byggematerialet på modellene i 9 serien Endret 27. august 2012 av mossing91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå