allak Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei, Er på let etter et enkelt redigeringsprogram til å "sy" i sammen mange små videosnutter til en film. Fint om en i tillegg kan "trimme" klippene litt Helst gratis Har jo alltids Windows sin versjon, men dette renderer vel ut en fil, men kvalitets tap og stiller store krav til pcytelse om en har lange snutter....? Tips Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei. Programmet du er ute etter heter nok Avidemux. Jeg vet at det fungerer fint med de fleste AVI-filer. En komplett liste over dideo-formater som støttes finner du her. Lenke til kommentar
allak Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Hmm... Jeg har et panasonic som gir AVCHD-video (.MTS) filer, virker ikke som programmet støtter det,....? Endret 25. august 2012 av Allak Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Bruker videopad editor. Synes dette fungerer supert. Ulempen er at du i gratisversjonen ikke kan lagre i alle filformater, men siden jeg kan lagre i .avi synes jeg det er helt ok Jeg ble lei windows movie maker og trengte noe som var litt mer avansert. Dette synes iallfall jeg var helt supert! LINK Lenke til kommentar
allak Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Takk for link. Krever dette programmet stor kapasitet av maskinen, eller renderer det ikke ut en "ny" film med eventuelt kvalitetstap? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ærlig talt vet jeg ikke, men mistenker at programmet "rendrerer" en ny video. I og med at det tar litt tid å lagre en film... Kvalitetstapet er iallfall ikke større enn at jeg ikke har tenkt noe over det. Nå har jeg slettet filene jeg kunne sammenliknet med, slik at jeg ikke få sett de ved siden av hverandre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå