Gå til innhold

Hvor har jeg kommet?! (One Piece)


Anbefalte innlegg

God dag! Da fikk jeg lyst til å lese One Piece igjen. Før, for mange år siden, pleide jeg å kjøpe bøkene i dagligvarebutikken her i byen. Men av en eller annen grunn sluttet de å selge One Piece. Jeg har ikke rørt One Piece siden, men jeg husker utrolig godt hva som har skjedd. Jeg hadde over 40 bøker, og har kommet ganske langt, og vil ikke begynne lesingen helt på nytt igjen.

 

Da lurer jeg altså på hvor jeg har kommet i serien. Jeg har ikke mulighet til å sjekke bøkene, da jeg ikke er hjemme nå.

 

Jeg husker at piratbanden reiste til en slags spøkelsesøy, med et svært slott. Det finnes mange sære skapninger her. Jeg husker at de åpnet en dør, og at det var en SVÆR kjempe inni rommet. Jeg husker også at det var to små skapninger.

 

Altså. Er det noen som vet hvilket kapittel jeg har kommet til i One Piece? Trenger selvfølgelig ikke være 100% nøyaktig, men rundt den hendelsen. Jeg fikk ikke lese at de reiste fra øya (tror jeg).

 

Jeg husker at Luffy fikk et brev eller noe fra faren, eller at vi fikk se faren for første gang (Ikke sammen med banden.) Jeg husker bare noen små ting, men håper virkelig noen her aner hvor jeg har kommet i mangaen! Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...