Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De (!) mener at jeg ikke inviterer dem på nok fester

Anbefalte innlegg

Kort historie i spoiler:

De vil ikke invitere meg på fester eller være med meg på fritiden, men når jeg er på fester og de finner ut av det så begynner de å syte og mener at jeg ikke vil være sammen med dem etc. Pluss at jeg er den som faktisk har fått med dem på fester hvorav jeg er den eneste vertspersonen kjenner. Atlså: Det er greit for meg at de ikke inviterer meg ut hvor enn de ferdes, O.K kanskje de som har festen ikke vil ha meg med, kanskje det ikke er plass til flere eller at de ikke har lov til å invitere andre, men har de en grunn til å bli sure på meg siden jeg ikke får dem med på såå mange fester?

Var noe som skjedde igår, når jeg tenkte over det idag så ble jeg ganske provosert. Jeg skulle til å invitere noen på en fest, god venn i klassen min, så begynne han å si: "Jeg synes at det er dårlig gjort av deg at du ikke inviterer oss mer til festene du er på", det var noe sånt husker ikke helt hva han sa. Oss er guttegjengen i klassen. Uansett ble litt ekstra surt ettersom at jeg faktisk inviterte dem til en fest rett etterpå.. Og jeg tenkte selv over noen dager i forveien av at det virker som at de avviker meg. De inviterer aldri meg til de festene DE er på, de er også mye sammen i fritiden etc. men det får ikke jeg få være med på. Bare sånn før ferien var det 3-4 fester hvor jeg ikke fikk lov til å være med, eller at de ikke fortalte om det før etterpå. Også etter nyttår så dro de også på hyttetur uten meg. Jeg er egentlig ikke så bitter over det, men de har f*en meg baller hvis de føler at det er jeg som ikke inviterer dem på noe. Før ferien bare så sa jeg at det kanskje skulle være noe på fredagen og at de skulle få være med, da sa den ene "nei vi skal til ***** og **** sin fest"" og 2 min etterpå så ble den festen "tilfeldigvis" avlyst (en annen av vennene sa det), men dagen etterpå hørte jeg de snakke om å kjøpe sprit. Og også flere ganger så snakker de om at de skal på den og den festen, og når jeg spør hva de skal så ignorerer de meg helt.

Videre så er det faktisk kun jeg som har invitert dem ut når jeg teker meg om. De er tydeligvis bitter fordi at jeg var på en fest før skolestart og inviterte ikke dem, men verste av alt var at jeg skulle invitere dem. Men da fikk jeg som svar: "cool story, apparently not". Da tenkte jeg, ok de er ikke interessert. Men de var på fest dagen etterpå (kom bilder på facebook).

Så er jeg urimelig som ikke inviterer dem "fester", eller er det de som er barnslige? Anonym poster: ce4c5bc9a8d03a6d9b20cd54206cb823

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

'Kameratene' dine har vel et litt pussig forhold til fester vil jeg si. I min omgangskrets er det ikke akseptabelt å bare dra med seg masse ekstra folk på en fest man er invitert til sånn helt uten videre.

Jeg hadde blitt dritsur hvis jeg inviterte til fest og noen hadde med seg en bøling med folk uten å avklare det med meg først.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

Det er ikke din jobb å invitere folk til andres fester.

Gjengen din ser ut til kun å være ute etter egen profitt og du virker til å klare deg fint uten dem.

Party hard.

party-hard-derp.jpg

Japps akkurat det jeg også tenkte. De vil bare ta men ikke gi (lol), hvorfor skal jeg alltid ta "vare" på dem? Som du sier så klarer jeg meg fint selv! Hehe når jeg ser det bildet fikk jeg kjempe lyst til å dra ut :!:

'Kameratene' dine har vel et litt pussig forhold til fester vil jeg si. I min omgangskrets er det ikke akseptabelt å bare dra med seg masse ekstra folk på en fest man er invitert til sånn helt uten videre.

Jeg hadde blitt dritsur hvis jeg inviterte til fest og noen hadde med seg en bøling med folk uten å avklare det med meg først.

Ja det er ikke akseptabelt ikkesant? Jeg regnet med at de ikke inviterte meg siden de ikke fikk lov til å ta med flere, hvorfor skal jeg være et magisk unntak? Ganske barnslig oppførsel når jeg tenker meg om..

Anonym poster: e35d5471fac6e74a3e4d1ac7c5bbf0fb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...