Xp3ri3nZ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei eg letter etter folk til å spille med, eg spiller det meste. Savner og spille med Norske Landsmenn å slippe å spille med Tyske, og Filipine folk. Liker Cooop,Taktikk, osv med mic da. Rett og slett noen og dele min spilleglede med. Mitt nick på Steam er : bjarte25 På Orgin er det xp3ri3nz Skype er det : bjartebi Legg meg til viss du er interisert og spille med mic, Ta og legg meg ta Eg spiller som sagt det meste. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Vill bare si at,denne posten var en suksess. Har nå kommet i kontakt med 2 veldig oppegående personer her fra diskusjon.no. Jo flere jo bedre Lenke til kommentar
Master_Corruptor Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Urp Durp! Kan bekrefte at gubben over meg er en kjernekar Får se om vi ikke får tatt oss en runde med spillings i kveld og da! Endret 28. august 2012 av Master_Corruptor Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Er vel bare å sette opp en lobby i Gamers Paradise en gang i blant? Lenke til kommentar
Master_Corruptor Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det er prøvd. Men gamers paradise har alt for liten brukerbase pr dags dato. Og mangen ganger blir det mer som en one night stand enn noe langvarig... Lenke til kommentar
Gruberlubers Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 La deg til på steam, men du har ikke svart enda. Er gjerne med å spille litt en gang (om vi har samme spill) Hvilke spill spiller du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå