kasper33 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Hei, er det noe spesielt som jeg må kunne til teoritentamen, og har noen noe tips? takk! Endret 26. august 2012 av Alfred1337 Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tenk logisk, første du gjør er å svare på spørsmålene etter hva du tror er riktig, ikke tenk! Når du har svart på alle spørsmålene så trykker du avslutt og går tilbake til spørsmål 1 (du får opp alle spørsmålene når du trykker avslutt første gangen), ta deg 2min pause og tenk på noe annet. Så går du igang med å se mer nøye på spørsmålene, er du usikker så lar du svarene stå. Det flere av vennene mine gjorde feil (Inkludert meg) var at de svarte man skulle ligge i høyre bilspor. men man skal ligge i venstre (Man tenker høyre fordi det er på høyre side man kjører) Lykke til! Jeg vil anbefale å ikke fortelle noen om når du skal ta teorien, mye enklere om du stryker å ikke ha noen over deg hele tiden "STRØØØYK DUU". Selv sa jeg det ikke til noen før jeg hadde bestått. Lenke til kommentar
kasper33 Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Tenk logisk, første du gjør er å svare på spørsmålene etter hva du tror er riktig, ikke tenk! Når du har svart på alle spørsmålene så trykker du avslutt og går tilbake til spørsmål 1 (du får opp alle spørsmålene når du trykker avslutt første gangen), ta deg 2min pause og tenk på noe annet. Så går du igang med å se mer nøye på spørsmålene, er du usikker så lar du svarene stå. Det flere av vennene mine gjorde feil (Inkludert meg) var at de svarte man skulle ligge i høyre bilspor. men man skal ligge i venstre (Man tenker høyre fordi det er på høyre side man kjører) Lykke til! Jeg vil anbefale å ikke fortelle noen om når du skal ta teorien, mye enklere om du stryker å ikke ha noen over deg hele tiden "STRØØØYK DUU". Selv sa jeg det ikke til noen før jeg hadde bestått. Tusen takk! :wee: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå