Paal Harald Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Skal gjøre kameraet bedre å holde. Forbedret grep til X10 Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Det tommelgrepet under eksponeringskompensasjonen er vel heller ikke standard, er det også med, og hvordan festes dette? Edit: Jo det var den.. Endret 26. august 2012 av kjelldell Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Kjekk liten sak, det der. Synd at den okkuperar blitsskoen, då. Den gummiknotten til å ha i utløysarknappen skjønte eg derimot ikkje heilt vitsen med. Er det nokon som er plaga med for hard utløysarknapp? Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Svindyrt jo! HorusBennu TG-1 er så å si samme greia, men til en mye rimeligere peng! Jeg har alvorlige planer om å bestille meg en sånn. Søk på ebay, ca 45$ ink frakt. http://www.fujix-forum.com/index.php?/topic/2922-horusbennu-thumb-grip-on-the-x10/ Eventuelt hvis du alikevel vil bruke litt penger finnes Thumbs Up EP-6s, som er samme greia men til ca 118$! Også ebay vare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg