Howard Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Shuttle lanserer ny XPC-boks Shuttle lanserer stadig flere mini-PC-er, eller XPC-er som de også kalles. Denne gangen presenteres en ny modell for Intel-plattformen, SB62G2. Les saken her. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tror min neste XPC blir den nye QBIC-EQ3401 fra Soltek. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tror min neste XPC blir den nye QBIC-EQ3401 fra Soltek. XPC er forbehold Shuttle, altsaa ikke noe Soltek som har XPC...Derimot saa har Shuttle, Soltek og de andre gutta noe som heter barebone. Det er vel det du tenkte paa? Frankie Singapore Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Den derre var skikkelig sexy for aa si det mildt. Har man en sort skjerm (LCD eller CRT) saa har man noe flott aa se paa. Pass paa at du ikke faar vondt i oyene. :o Dette blir garantert den nye maskinen jeg skal ha naar jeg faar skattepengene mine. Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå