Gå til innhold

Uvanlig Problem, help!

Anbefalte innlegg

Hei, dere har sikkert vert mye borti dette problemet med Seagate MSD.

Der folk har korruptert disken sin, feil formatert den, den ikke vises på "Min datamaskin". Dette er et unikt problem, jeg skulle gjøre om hardisken min "Seagate, 2 tb NTFS" til en primary xbox hardisk. Vell, jeg kom ikke så langt før det endte opp med masse problemt, jeg fekk fikset dette, og eneste jeg fekk svi for va at hardisken ble kuttet ned til 897gb totalt. Men så koblet jeg den ut, og inn igjen, og den viser ikke, noen plass, jeg leter og leter, disk management, cmd, bios, ikke en snurt etter den, helt til jeg fant driveren, som sier den virker helt fint. Jeg googlet i timer, til jeg fant et program som du ikke måtte betale for, prøvde og konventere disken til fat32, men programmet fant ikke disken, den er heller ikke på disk-management, så jeg leita, og fant den etter timer under Universal Serial Bus (USB) På Computer-management. Der ligger den under som en USB unit mass storage device, og på devicelist er den satt opp som "Desktop". Men kan ikke klikke innpå den, da havner jeg bare på primary diskane mine, eller får valge om hvilken av primary diskene jeg vill gå innpå. Jeg lastet ned seatools, er program for den nøyaktige disken jeg har, prøvde alt, helt til jeg kom til formatere den. formateringa tok nøyaktig 24timer, etter 23 timer ble pcen skrudd av, av windows uppdate. Og jeg bestemte meg da for og skrive her, no når det er rett før jeg kaster dritten ut av vinduet!. Disken er nesten helt ny og alt skal fungere! men disken er ikke satte opp som verken Ntfs eller fat32! den er blank og er derfor kommer på USB devices! hjelp:(

Har opprettet tilbake nesten all lagrinskapasitet, er nåverendes status

post-198147-0-27463300-1345895828_thumb.jpg

post-198147-0-50113100-1345897421_thumb.png

Endret av jokez92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...