Cursio Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har mp3 spiller, men nå trenger jeg noen nye høykvalitets øreplugger. Vil ha noen høykvalitetsplugger som varer en stund. Har sjekka rundt på nettet men fant lite. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Mener du slike du putter inn i ørene? Altså slike som pleier å følge med diverse spillere, bare i bedre kvalitet? I så fall vil jeg anbefale Sony. Kjøper du en av deres litt dyrere utgaver (ca. 400,- hvis jeg ikke husker feil) får du god lyd for pengene. Men de lever jo selvsagt ikke hvor lenge som helst, det blir mye slitasje på ledningene i slike, har en følelse av at det er dårlig kontakt i ledningen som pleier å drepe dem snarere enn at elementene tar kvelden. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Men hvilke webshoper kan jeg kjøpe dem på da? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Men hvilke webshoper kan jeg kjøpe dem på da? Sorry, aner ikke. Pleier ikke å kjøpe slikt på webshop. "År og dag" siden jeg kjøpte sist også. Lenke til kommentar
frans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Skal du ha øreplugg er Koss "The plug" en av de beste alternativene. Du finner dem hos de vanlige elektrobutikker, hi-fi butikker, nettbutikker som f.eks. databutikken eller fra Koss sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Takk for svaret frans! Noen som går god for kvaliteten på pluggene?Gode å ha i ørene? Forresten: Dette er min post numero 400! Endret: Nå har jeg forresten bestilt pluggene, så jeg får håpe de er bra! Lenke til kommentar
frans Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Håper du blir fornøyd. Ikke alle liker å ha noe inne i ørene. "The plug" skal likevel være mere behagelig enn andre og gi bedre lyd enn "standard øreplugger" som følger med mange MD, mp3 spillere og walkmans . Reviews her . Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Håper du blir fornøyd. Ikke alle liker å ha noe inne i ørene. "The plug" skal likevel være mere behagelig enn andre og gi bedre lyd enn "standard øreplugger" som følger med mange MD, mp3 spillere og walkmans . Reviews her . Takker og bukker! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå