sinnaelgen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Den musen jeg har har begynt å oppføre seg lit inntredende i enkelt programmer. hvis jeg holder ned knappen og beveger på den for flytte på objekter , så virker det som om knappen slipper og liten stund jeg jeg får ikke med meg objektet ( jeg vil ikke bruke begrepet vindu siden det er snakk elementer bruk i Delphi ) nå merker jeg det samme når jeg skal markere teksten her er det programmene som tuller eller er det musen ? den jeg bruker er en trådløs en. batteriene er heller ikke utslitte og det er ingen indikasjon på at de er tom før strøm jeg har ikke merket problemet i alle programmene: 't jeg bruker enda Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Første jeg hadde gjort: Prøvd med en annen mus. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Nå har jeg ingen ekte mus tilgjengelig for tiden Her er jeg også lit usikker på det om man faktisk får låne noen kun for teste ut dette. jeg kan jo forsøke det for å eliminere noen feil Endret 25. august 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå