AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei! Startet i helt ny klasse på vgs, en typisk "gutteklasse", men overraskende nok begynte det også noen jenter der. Det er jo selvfølgelig bare positivt! Det er èn jente der som skiller seg ut fra de andre. Hun er utrolig søt, og jeg bare smelter av øynene hennes og ikke minst smilet! Jeg kjenner ingen i klassen ennå, men prøver jo å få kontakt med folk selvfølgelig. Da vi hadde vår første gymtime, fikk vi beskjed om å finne oss en partner og varme opp med litt volleyball. Jeg ante egentlig ikke hvem jeg skulle være med, med tanke på at jeg ikke kjente noen, og det så ut som de fleste hadde funnet seg en partner. Men da dukket plutselig denne jenta opp, og spurte om hun kunne være med meg. Ble egentlig ganske glad og overrasket, og svarte med et stort smil: "Ja, selvfølgelig!" Så jeg forsøkte å snakke med hun, spørre hun hvor hun gikk i fjor etc og prøve å bli bedre kjent. Selvfølgelig spurte jeg ikke spørsmål i hytt og pine, for ville ikke at hun skulle føle at hun ble intervjuet eller noe av den slags. Hun svarte hvor hun gikk i fjor med et stort smil mens hun snakket. Og som sagt bare elsker jeg smilet hennes! Som tittelen sier, er hun utrolig stille og sjenert. Hun sitter mellom to "berter" helt alene, uten å nesten si et ord. Jeg synes egentlig utrolig synd på hun, og kunne ønske at jeg hadde sitti ved siden av hun fra dag 1, så vi eventuelt kunne ha gjort oppgaver og sånt sammen, eller prøve å bli mer kjent. Vi sitter dessverre langt i fra hverandre, så er ikke så lett å få kontakt. Jeg ga henne et smil mens læreren snakket om tørt stoff, og hun ga meg et forsiktig smil tilbake. Blir helt varm inni meg av smilet hennes. Men hvordan skal jeg få mer kontakt med denne ensomme, stille jenta? Jeg har veldig lyst til å eventuelt henge med hun i friminuttene, men er redd for at hun sier "ja" kun for å være høflig. Har egentlig ikke problemer med å snakke med jenter, men akkurat denne jenta er litt vrien. Var ei som spurte om jeg går i klasse med hun, og hun har alltid vært veldig stille av seg. Jeg har hun på Facebook og sånt, men er vel bedre å bli bedre kjent med hun på skolen eller "in real life" i stedet. Hun tar aldri kontakt med meg først (bortsett fra den aller første gangen vi hadde kontakt). Er det bare fordi hun er sjenert, eller uinteressert i å bli kjent med meg? Hvordan bli bedre kjent med hun og vite om hun virkelig har lyst til å bli bedre kjent med meg? Når jeg først snakker med hun kommer smilet hennes med en gang, og begynner å svare om jeg spør hun om noe. Bryr meg ikke om hun er så stille, for jeg er egentlig litt av den samme typen. Ikke sånn superstille som så vidt sier et ord, men er ikke den som snakker høyest i klassen heller. Hun ser bare så liten og uskyldig ut, og hater å se hun sitte for seg selv uten å si et eneste ord omtrent! Beklager for lang post og om jeg gjentok noe av det jeg skrev et par ganger. Anonym poster: dd880fa70df84a82b2a4f991cae4fc94 Anonym poster: dd880fa70df84a82b2a4f991cae4fc94 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Når jeg først snakker med hun kommer smilet hennes med en gang, og begynner å svare om jeg spør hun om noe. Virker egentlig som om du har svaret på spørsmålet ditt her, spør du meg. Bare fortsett å gjøre det du har gjort helt til hun slutter å smile eller sier nei. Det er mange jenter (og gutter) som sliter med å starte samtaler eller som rett og slett ikke er flinke til å starte eller lede dem. Antakeligvis setter hun pris på at du gjør det. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Sexylubb er helt korrekt. Ett smil er som regel kun positivt, spesielt hvis hun smiler når du først prater til henne. Prat mer med henne, spør om hun vil spise lunsj med deg! Hva er det verste som kan skje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå