AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men det har seg slik at min nåværende kjæreste, også er min ekskjæreste. vi holdt på i mai-juli 2010 og ble sammen en eller annen gang i juli. vi syntes det gikk litt fort den gang, og bestemte oss for å ta det litt rolig. det var sommerferie, og jeg skulle en uke til syden, og når jeg kom hjem, så reiste han til syden med vennegjengen i 2 uker, uten å fortelle meg at eksen var med. han ble sammen med henne der nede, uten å si noe til meg. selvfølgelig ble jeg såret og sur, men var ikke så mye jeg kunne gjøre, og han avviste meg totalt. men så kom jeg i snakk med han i oktober i fjor igjen, og like etter vi begynte å prate, gjorde han det slutt med eksen sin. vi pratet mye hver dag, møttes, og begynte forsiktig å holde på igjen. så ble vi sammen etterhvert, og er enda sammen. problemet mitt er, at i går var han ute å drakk. jeg sa jeg var bekymret men at han måtte kose seg. klarer enda ikke stole på ham etter det som har skjedd, har tross alt bare gått 8-9 mnd. men da ble han sånn "stoler du enda ikke på meg, blabla" så vi diskuterte litt over meldinger, men jeg ville heller vi kunne ta det en annen dag, så jeg slapp å ødelegge kvelden hans ute. men så, kommer det fram i meldingene at han, helt i starten når vi begynte å snakke, men etter vi hadde begynt å kysse og sånn, hadde sovet med en annen jente. han hadde tatt henne med hjem fra byen, men bare sovet. (sier han, vet ikke hva jeg skal tro) jeg ble rasende. jeg føler at den tillitten han bygde opp der i starten, bare raste sammen. jeg snakket med han kvelden han tok henne med hjem, og ble forklart at han hadde møtt en veldig "ærlig" jente, som han sa. jeg spurte om det kom til å skje noe mellom de to da, han nektet. senere sa han at han var på vei hjem til meg. han ignorerte meg stort sett hele kvelden, og dagen etter. han mener jeg ikke har rett til å være sur, siden de bare sov sammen (han har den minste sengen du kan tenke deg..) og siden vi ikke var offisiellt sammen, bare holdt på. han sier også at han hadde sagt til henne at han var interessert i meg, derfor ville han ikke ha sex. hjelp meg? jeg er så sint og lei meg, og det blir bare verre av at han ikke synes jeg har noe grunn. vi er begge 21 år. Anonym poster: 9922b00b6e31877faa5397a25766c9ec Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Syns ikke du har noe direkte grunn til å være sur, men skjønner reaksjonen din. Men, dersom du ikke klarer å stole på han, er det da virkelig noe å satse på? Tillit er som vi vet meget viktig i et forhold. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Høres ikke ut som en person jeg hadde satset på iallefall. Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Høres ut som en fjott. Det er ikke rart du ikke stoler på ham etter den råtne måten han oppførte seg mot deg da han dro til syden. Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Råtten måte? Det kan godt være jeg er ute på bærtur nå, men ble sammen en eller annen gang i juli. vi syntes det gikk litt fort den gang, og bestemte oss for å ta det litt rolig. er da vitterlig synonymt med at dem ikke er sammen allikevel? Hvis jeg hadde blitt sammen med noen litt for fort, blitt enige om å ta ting litt rolig, for så å se dama fly til syden i en uke, er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde tenkt om hvorfor dama ville være "fri" når hun skulle ut på ferietur. Hvis den andra dama som han "kun sov med" også var før dere ble sammen, ser jeg ikke problemet der heller. At dere har begynt å prate i lag og finne tonen er ikke synonymt med at han ikke kan sove med (eller pule på for den slags skyld) hvem han vil. Så nei, jeg syns du har svært tynnt grunnlag for å bli sur på han. Med det sagt virker han som en som tar litt lett på dette med å bli/være sammen med noen, og om du i tillegg ikke stoler på han så er han kanskje ikke den rette personen for deg å satse på et forhold med. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg ville ikke satset på han der. Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Mulig jeg har misforstått hvordan man "tar det rolig"? Jeg trodde det betydde at man ikke var helt ferdig med hverandre, men bare bestemte seg for å gå litt mer forsiktig fram. Mulig de ikke offisielt er sammen, men det er ikke særlig hyggelig av ham å plutselig satse på eksen i stedet og ignorere TS etterpå. I mine øyne er man ikke "helt fri" så lenge man er involvert med noen, offisielt eller ikke. Med mindre det er noe de selv avtaler og er helt åpne med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå