KrissyHart Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvilke mobiler har innebygget Avvisningsliste? Vil gjerne kjøpe meg en mobil som jeg kan legge telefonnr jeg ikke vil motta samtaler fra i Automatisk Avvisningsliste. Vet samsung Glll har men jeg er ikke interessert i å kjøpe en mobil til 5000 kr da jeg allerede betaler på en iphone 4s. Takknemlig for svar og forslag. -Krissy Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Alle mobiler basert på Android har muligheter for dette. Ikke alle har det innebygd, men det finnes ørti forskjellige apper som gjør dette for deg. Lenke til kommentar
KrissyHart Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Oki takk.. men finnes det noen flere samsung telefoner som har dette som standard enn SGlll? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvorfor må det være standard? Lenke til kommentar
KrissyHart Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 fordi min erfaring er at ymse apps ikke fungerer helt som de skal Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Du er klar over at som det er "innebygd" så er det bare en app det også? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er innebygd om du flasher MIUI rom på telefonen. Men ser ikke problemet med å la en app ta seg av saken. Lenke til kommentar
KrissyHart Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Helt sikkert flott .. men er det ingen som kan gi meg info om flere modeller som kommer med dette ferdig installert? Det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå