Freros_InnleggNO Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Skal brukes til diverse nyere spill, f.eks. Guild Wars 2, Battlefield, Borderlands 2. Vil dette oppsettet være ok, eller er det noe jeg burde bytte ut? På forhånd takk Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det ser veldig bra ut Men skal du overklokke (som K-prosessorene er laget for), så trenger du en CPU-kjøler. Men det kan du evt. skaffe deg senere hvis pengene ikke strekker helt til nå. Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Ser bra ut, men jeg ville anbefalt deg å kjøpe en litt større ssd (hvis du da skal ha os og spill på den). Jeg kjøpte først en på 128gb men fant fort ut at det ble litt lite, så da gikk jeg til slutt for samsung 830s 256gb. Kanskje du heller ville ha kjøpt et gtx 670? Koster bare 500 mer og yter litt bedre Lenke til kommentar
Freros_InnleggNO Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Kan desverre ikke noe særlig om overklokking. Skal vurdere om jeg vil koste på meg en gtx670 og/eller 256gb ssd, det hadde definitivt vært nyttig! Har også sett på en ferdigbygd mini-ITX fra komplett, hvordan vil denne yte sammenlignet med handlelisten min? http://www.komplett.....aspx?sku=10595 Jeg har ikke noe i mot å bygge selv, men sier ikke nei takk til å slippe Mini-ITX og (betydelig?) oppgradering av skjermkort virker fristende, og legger jeg til en harddisk på konfigureringen ender den opp ca. 800kr dyrene enn handlelisten min på Dustin. Er dette verdt det, eller bør jeg styre unna? Takk igjen! Endret 28. august 2012 av Freros_InnleggNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå