Xarus Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei alle sammen! min samboer glemte å stenge døren til frysen da hun skulle hente en snus til meg rundt 02.00 tiden igår natt. Klokka var vell rundt 10.00 når jeg merket det. Er det farlig å spise maten? Har hørt man ikke skal fryse 2 ganger... men frysen er stappfull:/ Hjelp! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Neh, bare sleng igjen døra. Ideelt sett skal du vel ikke spise mat som er tint og fryst igjen, men ... Det samme har skjedd meg, jeg smalt igjen døra til en helt varm fryser og det gikk helt fint. Det kan jo være greit å lukte på maten før du tilbereder det. Lukter det surt og jævlig så hiver du det... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 At mat ligger en dag eller to pleier ikke være noe problem. spis i vei Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 matvarene ser veldig frosne ut forresten! døra sto bare litt på gløtt, så kanskje maten har holdt seg bra:) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 okey takk! varene ser veldig bra ut, kjente på de, og var fortsatt steinhard, bare litt vatten fra utenpå pakken de fremste varene:) syns de ser frosne ut fortsatt jeg da.. så satser på at det går fint Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Matvarene har nok holdt seg helt fint. Du har nok brukt litt ekstra strøm på å holde innholdet nedkjølt, og fryst ned masse naturlig vanndamp fra luften som har satt seg på matvarene som rim. Det kan være en ide å av-ise fryseren etter en slik episode, etterhvert blir det jo mindre og mindre plass inni :-) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Om alt enda var frossent når du sjekka er det ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå