rsteink Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei, har noen spørsmål angående stillingen som Operasjonsassistent ved Gardermoen Flystasjon under førstegangstjenesten. Først av alt lurer jeg på om Gardermoen Flystasjon har døgnåpent operasjonsrom. Det vil si om jeg kommer til å jobbe skiftordning eller "ni til fire". Lurer også på hvor jeg skal bo. Har Gardermoen Flystasjon egne kaserner, eller må en til Sessvollmoen? Om noen har kunnskap om den konkrete stillingen, hadde det også vært interessant å vite hva forskjellen mellom Ops. Ass. og Wing. Ops er... Forsvarets internettsider er ganske forvirrende på det punktet, tror de har endret litt på retningene i år. Håper noen her inne har mulighet til å gi svar Lenke til kommentar
Chrissi Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er du rekrutt nå eller har du ikke hatt innrykk ennå? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Nvm. Endret 22. september 2012 av DaMole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå