Telefonsvarer Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Mine karakterer fra VG3 er ræva. 2'ere og 3'ere. Får alderspoeng til neste år, men hadde vært greit med større sjanse. Eneste faget jeg er "motivert" til å ta på nytt, må være historie (for påbygg vg3). Noen som vet hvordan dette foregår? Man bare leser hjemme og må møte opp på skole/ett bygg skolen eier for å ta prøver? Tok iallefall eksamen nr2 ( faila den første) i nynorsk i ett bygg som skolen eide, men var ikke på selve skolen. Om jeg bare har ett fag å tenke på, og har nå samlet motivasjon etter ca ett år med jobb, så burde jeg klare 4-5 i faget, i stedet for 3 som jeg fikk i slutten av vg3. "Kan" vel også noe av stoffet, delvis. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Du melder deg opp i faget på privatistweb. Leser hjemme og møter opp på eksamen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Alternativt finnes det helt sikkert kveldskurs, om du føler at du vil ha undervisning i tillegg til lesingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå