Gå til innhold

Apple knuste Samsung i retten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de gjør det fordi det er helt andre produkter, og mange av de er gamle.

Hvis de hadde en sak, ville det vært store penger å tjene, så det ville vært idiotisk av dem å unnlate å gå til sak ;)

 

Hva tror du jeg ville ha gjort om jeg kunne tjene meg noen penger med å gå til mange søksmål bare for pengene sin del med å få alle til å se rødt på meg fordi det skaper hodebry og unødvendige søksmål i markedet, eller av å heller tjene disse pengene på en annen og bedre måte som er mye bedre for både markedet og forbrukerne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har feil fokus tror jeg, du holder med lovbryteren og kritiserer offeret.

 

Hvorfor har ikke Apple tatt med fjernkontrollene til flere av Samsungs TV-er i søksmålet? De ligner mer på iPhone 3GS og 4 enn mange av telefonene deres som er med.

 

Ja man blir jo lovbrytere bare med å bruke en skjerm snart i følge Apple sin fremgangsmåte. Snart kan man ikke lage en telefon takket være Apple.

 

Dette handler ikke om å støtte lovbryteren, men det handler i all hovedsak om hva man blir en lovbryter for.

 

Er man lovbryter for å lage en mobiltelefon med runde hjørner og svart overflate bare for å ta det eksempelet?

 

Det handler om å bruke sunn fornuft her og tenke på hva som er det beste for markedet og forbrukeren og ikke på hva som er best for pengesekken til forskjellige produsenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja man blir jo lovbrytere bare med å bruke en skjerm snart i følge Apple sin fremgangsmåte. Snart kan man ikke lage en telefon takket være Apple.

 

Dette handler ikke om å støtte lovbryteren, men det handler i all hovedsak om hva man blir en lovbryter for.

 

Er man lovbryter for å lage en mobiltelefon med runde hjørner og svart overflate bare for å ta det eksempelet?

 

Det handler om å bruke sunn fornuft her og tenke på hva som er det beste for markedet og forbrukeren og ikke på hva som er best for pengesekken til forskjellige produsenter.

 

Samsung ble en lovbryter med viten og vilje.

 

Det morsomme er at flere produsenter klarer å komme med lekre modeller som ikke bryter Apples patenter, så det er fullt mulig, Samsung derimot ville utnytte Apples arbeid og investeringer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja man blir jo lovbrytere bare med å bruke en skjerm snart i følge Apple sin fremgangsmåte. Snart kan man ikke lage en telefon takket være Apple.

 

Dette handler ikke om å støtte lovbryteren, men det handler i all hovedsak om hva man blir en lovbryter for.

 

Er man lovbryter for å lage en mobiltelefon med runde hjørner og svart overflate bare for å ta det eksempelet?

 

Det handler om å bruke sunn fornuft her og tenke på hva som er det beste for markedet og forbrukeren og ikke på hva som er best for pengesekken til forskjellige produsenter.

 

Samsung ble en lovbryter med viten og vilje.

 

Det morsomme er at flere produsenter klarer å komme med lekre modeller som ikke bryter Apples patenter, så det er fullt mulig, Samsung derimot ville utnytte Apples arbeid og investeringer ;)

 

Ja i følge Apple ja, men i følge resten av markedet, så gjør dem noe som alle andre i markedet gjør hele tiden. Dem tar å etterligner noe som andre bruker og gjør det bedre eller på sin måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De som bare sitter og venter på at Apple skal vise den hvordan produktene skal se ut og fungere er i allefall det, er du ikke enig?

 

Hvordan kan du mene at alle de andre er late og sitter å venter på Apple når det faktisk er Apple som venter på andre at dem skal lage noe bra før Apple forandrer på det dem liker som andre har først?

 

*HOST* Notification baren *HOST*

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det skulle ikke behøves, LG sier jo at de ikke trenger noen av de:

 

"LG, however, denied such accusations, stating that Samsung was only trying bring down the image of its comany without any legal evidence. “The W-OLED technology adopted by LG Display is a totally different method from the one used by our rival, which means we have no reason to plan such technology theft when we’re not in need of Samsung’s technology,” the company said in a statement."

 

Her er litt mer:

http://www.electroiq...technology.html

Quote-funksjonen fungerte svært i gammel Explorer, gitt :p

 

Det skulle ikke behøves, fordi selskapet som sier de blir saksøkt sier at de ikke har gjort noe galt ?

 

Men da var jo søksmålet mot Samsung fullstendig unødvendig, Samsung sa jo de ikke hadde gjort noe galt.

Lenke til kommentar

Samsung bryter vel loven, det kan godt hende, men i motsetning til Apple, så har de iallefall ikke barnearbeidere som skrur på mobiltelefonene for dem. Iallefall avslørte siste sjekk av en av samsungs fabrikker i kina, ingen barnearbeidere ;)

Og vi vet jo hvordan det går hver gang man ser Apple i kortene. Da snakker vi om 20-30 selvmord i uka, en haug med småbarn som sliter seg ut i elendige fabrikker. Men apple skylder på andre, og menigheten biter på, hver bidige gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og du er engelen Gabriel ?

 

Sjekker du hvor sokkene, buksa, capsen, saggebuksa og t-skjorta di er laget ?

 

Tipper det ikke er fabrikker på Vestlandet for å si det sånn.

 

Nei, men jeg driver heller ikke å kverulerer på forum, der jeg kaster ut usanne påstander om andre, kun for å dekke over det merket jeg måtte tilbe. Har de svin på skogen, ja så har de svin på skogen. Ingen grunn til å prøve å tåkelegge med et desperat forsøk på å vri det over på andre produsenter. Men nå har ikke jeg noe alter som jeg tilber en mobilprodusent på. Jeg kjøper det jeg til enhver tid mener dekker mine behov på best mulig måte. Ikke sitter jeg våken en hel natt for å få med meg lanseringer av hverken det ene eller det andre heller. Og sist men ikke minst, jeg tror aldri på reklame. Siste eksemplet var vel Nokia som ble tatt med buksene nede. Og i den dedikerte pure view tråden var det fullt av fan-boys som argumenterte for Nokias overlegne kamerafunksjon, og pekte på reklame filmen som bevis :D

Lanseringen av en iphone er vel et gedigent reklame show, men jeg vet jo at fansa sittet klistret til skjermen, mens de svelger alt som blir presentert ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...