Slaskyy Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei, har planer om å kjøpe en ny laptop til skole/gaming. Har ikke så mye plass eller budsjett til å ha både bærbar og stasjonær, og den gamle bærbare er nå ca. 2.5 år gammel, og elsker å fryse og skru seg av uten grunn. I tillegg kan jeg ikke spille mange nye spill, og nå som GW2 er ute har jeg lyst til å spille det med brukbar FPS og grafikk. Så hva vil jeg få mest for pengene for til rundt 8-9000 kr? er ikke så optatt av utseende på maskinen, men kan gjerne være litt "anonym" for min del Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 tror nok du finner mye nytte i denne her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757372&cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87 et godt kompromiss hvis du skal ha den med deg til og fra skolen ofte. er andre gaming maskiner der ute med bedre grafikkytelse, men skal du ha noe med levlig vekt og batterilevetid må en fort over budsjett Lenke til kommentar
Slaskyy Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Ser ikke dum ut den der, noen som har noen andre konkurrerende alternativer? eller som har prøvd denne? Endret 25. august 2012 av Slaskyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå