Gå til innhold

[Løst] Fujitsu 23" P23T-6 FPR 3D


LMH1

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om denne skjemen?

 

I følge de få testene jeg har sett virker den ut som en god skjerm til prisen, men er usikker på om ATI 3DHD er støttet?

 

Fant ikke noe treff på google.

 

Men vet kun om:

 

http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-hd3d/Pages/3d-desktop-graphics.aspx#3

 

Men det virker ikke ut som denne skjermen bruker briller fra nvidia så en sansylighet for det går kan være, men spørs vel kun at denne skjermen kan bruke dette gjennom HDMI 1.4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har valgt å forsøke å bestille, samt å sende epost til komplett.

 

Nå regner jeg ikke med komplett vil foreslå annet å bruke åpenkjøp hvis man ikke blir fornøyd.

 

Men nvidia bruker vel active nvidia 3dvision briller så hvis denne skjermen ikke skulle virke med ATI HD3D begynner jeg å lure hva denne kan brukes til i så fall, bluerayspiller bruker vel HDMI som jeg vet.

Lenke til kommentar

Skjermen virker ikke så bra til 3D med DVI hvertfall med mindre man trenger seperat programvare blir for det meste dårligere bilde uten å få 3D effekter som 3dvision gir.

 

Prøve å høre med fujitsu men der var de usikker på om skjermen klarer annet en Cad 3d har ikke prøvd Displayport til mini displayport men hva tror dere? er HD3D en stor bløff?

Lenke til kommentar

Fant ut at denne skjermen er ment for bedrifter som har:

 

System requirements for 3D The 3D displays require a high performance computing system with a quad buffered graphic board (Nvidia® Quadro® or ATI FirePro graphic cards). The following graphic cards support 3D depth experience:

Nvidia® Quadro® 600, 2000, 4000, 5000, 6000, 7000 Quadro® FX380, FX580, FX1800, FX3800, FX4800, FX5800

ATI: AMD FirePro V9800, V8800, V7800, V5800, V4800, V3800 AMD FirePro V8750, V8700, V7700 AMD FireGL 8600, V8650, V8650, V7600

 

Så det er nok det som gjør at denne skjermen ikke takler 3d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...