Jan Erik Engan Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fontene Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt på Strømsø Torg i Drammen en natt i fjor.Med ett nesten tillsvarende bilde,dro jeg i land en andre plass i Høkk's Nasjonale Fotokonkuranse 2011 Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Spennende motiv, som man kan dvele ved leeeenge. Godt observert. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kult bilete Jan Erik! Som Trond Olav seier, her er det mykje å festa augo på. Likar særskildt himmelen i bakgrunnen med dei gråblå tonane. Fin glans i flisene i forgrunnen. Bra dette:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Spennende motiv, som man kan dvele ved leeeenge. Godt observert. Kult bilete Jan Erik! Som Trond Olav seier, her er det mykje å festa augo på. Likar særskildt himmelen i bakgrunnen med dei gråblå tonane. Fin glans i flisene i forgrunnen. Bra dette:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Gratulerer Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Har du lagt ut vinnerbildet også? Måtte jo inn å se på de andre bildene dine, gjort det et par ganger før. Veldig mye spennende der. Sikker på at du vil få flere priser! Det var ikke kritikk det her, men ,,, Endret 25. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Blinkskudd. Ordentlig godtepose for øynene :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Har du lagt ut vinnerbildet også? Måtte jo inn å se på de andre bildene dine, gjort det et par ganger før. Veldig mye spennende der. Sikker på at du vil få flere priser! Det var ikke kritikk det her, men ,,, Takker..ikke sikker om jeg har det her,når jeg ser etter men tror det er dette. http://foto.no/cgi-bin/bilder/vis_bilde.cgi?id=603770&imageoffset=135&brukerid=29769 Har så mange nesten like jeg ikke er helt sikker;) Blinkskudd. Ordentlig godtepose for øynene :-) Takker;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Takker..ikke sikker om jeg har det her,når jeg ser etter men tror det er dette. http://foto.no/cgi-b...&brukerid=29769 Har så mange nesten like jeg ikke er helt sikker;) Eh... tror??? Må legge til at de er helt rå - spesielt V2 etter min mening. Det er verdt å følge linken! Endret 27. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Fasinerende, spennende og flott.., liker Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg