AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen andre som tenker over meningen med livet og blir delvis deprimenrte? Er 25 år og har ingen mål i livet. synes det bare blir verre siden jeg tror jeg har potensiale til ganske mye, har alltid gjort det bra på skolen(6ere og Aer), og ganske høy arbeidskapasitet, kan jobbe over 80 timer i uka, Anonym poster: a2f752fd672fcb86d0f3747fc79688a9 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Har det noen gang vært noen som har sagt at det er noe du ikke greier? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Ikke sikker på hva du mener. Anonym poster: a2f752fd672fcb86d0f3747fc79688a9 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tenkte mest på å gi deg ett mål i livet 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Uansett om det ikkje er noko meining med livet er det betre å leve enn å ikkje gjøre det. Noko er betre enn evigheit med ingenting, uansett kor vondt du kanskje måtte ha det. Endret 24. august 2012 av medlem-141789 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2B413NljCwI Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Ah, er ikke noen supermann så sikkert mye jeg ikke greier, selv om man kommer ganske langt når man har en grei arbeidskapasitet og er oppegående, i hvertfall i Norge. Men ser jo ikke noe poeng i noe som helst. TS Anonym poster: a2f752fd672fcb86d0f3747fc79688a9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Uansett om det ikkje er noko meining med livet er det betre å leve enn å ikkje gjøre det. Noko er betre enn evigheit med ingenting, uansett kor vondt du kanskje måtte ha det. Jeg har det vel ganske greit, men når jeg virkelig tenker på at det ikke er noe mening med livet så spør jeg meg hvorfor jeg skal gjøre noe som hest. Jeg tror jeg kunne vært lykkelig om jeg bare lå i senga resten av livet. Det er jo egentlig ikke noe liv,men hvorfor egenltig bry seg om det? ts Anonym poster: a2f752fd672fcb86d0f3747fc79688a9 Lenke til kommentar
Malways Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 kommer heller ikke fram til en mening i livet. Har ingen mål om å bli noe spesielt osv. Føler jeg bare går rundt og strever for ingenting. Hadde vært så mye bedre å bare ikke leve, enn å gå rundt uten mål og mening. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Drikke, pule og sloss. Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Memento mori, carpe diem eller YOLO hvis du vil. Du har kun ett liv (no offense, hinduer), bruk det godt. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Prøv å gjør noe annet enn det "normale", da finner du fort ut meningen med livet. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Meningen med livet er vel å selv skape mening i livet. 1 Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Meningen med livet er vel å selv skape mening i livet. Helt enig med TOMpsy her, i hvert fall sånn jeg velger å tolke det: Det er du selv som bestemmer hva meningen med ditt liv skal være. Det står vel ett og annet om dette i religiøse skrifter etc, men dersom man ikke tror på det så tror jeg man må finne sin egen drivkraft. Hva har du lyst til? Hva interesserer du deg for? Prøv å finn ut av dette, og dyrk disse interessene. Er du ikke sikker, så prøv ut forskjellige ting. Hvis du ikke har interesse for fagene du tar eller jobben du gjør, så tappes du fort for glede hvis livet ditt kun handler om de to tingene. Se på livet som et vell av muligheter, framfor en strevsom vei som allerede har blitt kartlagt. Det skal nytes, du lever jo tross alt bare en gang. I dag blir man jo dytta i alle retninger av samfunnet og mange av menneskene i det - alle har krav og forventninger til deg. Det er veldig lett å bare se skogen for trær i sånne situasjoner. Derfor tror jeg det er viktig å stoppe opp, tenke over hva som er viktig og luke ut det som ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå