Gå til innhold

[Løst] Trenger PUK kode , Krise !

Anbefalte innlegg

Trykke feil pin og trenger puk

tenkte det ikke var så farlig siden jeg kan ordne det på nettet ,

MEN jeg måtte lage "Min Side" på djuice , Men der står det " Passord tilsendt på sms "

for og registrere må jeg ha passordet som er tilsendt på sms , Men tlf er jo låst !

Finner ikke papier på tlf heller , åssen får jeg åpnet denne ? trenger telefonen veldig mye akkurat nå ! ,

MÅ ha tak i en person før klokken 06:00 i morgen tidlig !

På forhånd tusen takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koden sendes jo garantert til det nummeret som er registrert på kunden. Ellers kunne alle fått den.

Jeg vet ikke hvorfor det er så krise. Alle kan jo skaffe en annen telefon et sted. Om du absolutt må ringe med ditt nummer, så får du kontakte en Telenor-forhandler privat. Er du heldig, så har vedkommende tilgang til å logge inn hjemmefra på et vis. Betaler du godt nok, så får du det alltids til. I et ekstremt tilfelle åpnet butikken jeg tidligere jobbet i på en søndag, kun for at én kunde skulle få ordnet noe.

Lenke til kommentar

hahaha xD Jeg hadde ikke Djuice ! Jeg hadde talkmore og der kunne du få passord tilsendt på E-post så jeg fikk ordna det !

@Horrorbyte jeg måtte ha nr til en jeg skal jakte med 06:30 i morgen tidlig som jeg ikke verken husker etternavnet eller nr til , derfor det var krise for han kan ikke veien til dit vi skal osv ,

Men tusen takk for svar ! jaja nå fikk jeg meg djuice bruker og xD

Lenke til kommentar

samma faen er jo telenor begge deler da :grin2:

Talkmore er vell netcom er det ikke ?

Djuice og telenor er telenor

Netcom og talkmore er netcom

så har du de som står alene , Ludo,lebra osv ( de bruker sikkert netverket til enten netcom eller telenor men jeg trur ikke det hører til noen av de store firmaåene ? )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...