Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 sørlandsstemninger (3) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Et bilde som traff meg rett i hjertet! Modellen var på rett plass til rett tid - og passe stor i en nydelig stemningsfortelling Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fint miljø/landskapsbilde " sørlandsstemninger 3 " og med " Modell " God helg Trond Olav ønsker Leif Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Modellen er herlig. Jeg ville vurdert å beskjære øverste tredjedel ca, og latt modellen virkelig ta førersete. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Modellen er herlig. Jeg ville vurdert å beskjære øverste tredjedel ca, og latt modellen virkelig ta førersete. Ja; når jeg prøver, så ser jeg du har rett! Uttrykket blir renere, og styrkes. Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg