Shax# Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Heisann! Jeg har nå hatt headsetet CM Storm Sirus nå i godt over et halvt år og det har fungert helt fint med USB-tilkoblinga. Nå fikk jeg lyst til å prøve med "ekte 5.1 surround", altså med 3,5-inngangene. Det som skjedde da jeg koblet det til var at alt rotet seg til og ingenting fungerte. Lyden ble merklig, mye skurring og dunking og mikrofonen virket ikke i det hele tatt. Noen som har en løsning til dette? Takk - mini097 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Vel om du har onboard lyd så er det sikkert derfor. Har kun et hovedkort fra LGA775 serien så vet ikke hvor mye bedre onboard lyd har blitt siden den gang. Men har også masse skurringer og hører når noen slår av og på lysbryteren i huset via lyden xD Dette fjernes når du bruker USB. Headsette ditt har en liten cheap 50kr lydkort inni usben som fjerner alt dette. Kjøper du et internt lydkort så vil alt analogt 3.5 mm bli helt stille samme som usben er. Værst først: Onboard Usb Internt Lydkort Etter å ha lest litt på headsette ditt så er det ingen forskjell mellom USB og 3.5mm jacks. The headset also provides the option of using 3.5mm audio cables if you prefer. Using either connection allows you to enjoy 5.1 surround sound if your sound card is capable of pushing a 5.1 signal. However, you cannot utilize the Tactical Mixing Console while using the 3.5mm cable option. Endret 28. august 2012 av nipton Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 3. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå