NiJoh Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hei, går nå siste året almenn, skal bli ferdig med dette. Har ingen planer om å studere videre, og Ikt servicefag har fattet min interesse. Vil fullføre det jeg har starta på først for å få studiekompetanse. Det jeg lurer på er om jeg får stipend neste år om jeg går IKT? Trenger ikke å ha fag bortsett fra IKT fagene, derfor jeg lurer... Lenke til kommentar
Stensby96 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kan ikke svare på spørsmålet ditt helt konkret, men anbefaler og gå på skolen du går på og be om å få snakke med en rådgiver. Han/hun veit alt sånt :D Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Er det mulig å kombinere realfag med IKT? Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Går studiespesialiserende med sammfunsfag, har desverre gått lei av dette, og vil ikke studere videre på universitet med det første, men er fast bestemt på å fullføre for å få generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Heisann. Du får stipend visst du går VG2 IKT-Servicefaget på lik linje med alle andre fag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå